کلاهبرداری با عنوان نذر اینترنتی در ماه محرم/ مردم هوشیار باشند

جلیلیان با اعلام خبری کلاهبرداری با عنوان نذر اینترنتی گفت: افرادی در فضای مجازی با عنوان نذر اینترنتی از شهروندان کلاهبرداری مالی می کنند و با دعوت از آنان وجوهی را به عنوان ماه محرم دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ رسول جلیلیان» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر هشدار به شهروندان گفت: کلاهبردارن همواره سعی در فریب مردم با شیوه های مختلف هستند.

 

رئیس پلیس فتا استان البرز افزود: افرادی در فضای مجازی با عنوان نذر اینترنتی از شهروندان کلاهبرداری مالی می کنند و با دعوت از آنان وجوهی را به عنوان ماه محرم دریافت می کنند. 

 

وی با اشاره به ضرورت هوشیاری شهروندان بیان کرد: کلاهبرداران با جلب نظر مردم در فضای مجازی مبالغی را با عنوان نذری و کمک به نیازمندان دریافت می کنند. 

 

وی ادامه داد: جرائم سایبری در ایام محرم با هدف سوء استفاده در قالب ارسال فایل ها و دعاهای مذهبی انجام می شود، آنچنان که از کاربران می خواهند وارد سایت و صفحه های جعلی برای کمک های مردمی شوند. 

 

رئیس پلیس فتا استان البرز خاطرنشان کرد: کاربران فضای مجازی در صورتی که با این کلاهبرداران روبه رو شدند با شماره فوریت های سایبری ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل بفرمایند. 

 

 

کد خبر 1200997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha