خسارت ناشی از سیلاب در چهارمحال و بختیاری جبران می شود

حیدری گفت: پس از ارزیابی دقیق خسارت های ناشی از سیلاب در روستای بارده و سایر نقاط استان، مراحل جبران آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» در بازدید میدانی از وضعیت روستای سیل زده بارده اظهار داشت: با بارش باران‌های تابستانی در ابتدا روستای بارده با حجم زیادی از سیلاب مواجه شد و پس از سایر مناطق استان در وضعیت بحرانی سیلاب قرار گرفتند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیش از وقوع بارش‌ها و سیلاب آمادگی برای مدیریت موضوع در استان ایجاد شد و تمامی دستگاه‌های خدمات رسانی، نیروهای امدادی و ستادی در حالت آماده باش کامل قرار داشتند.

 

وی با بیان اینکه سیلاب در استان خسارت جانی در پی نداشت، تصریح کرد: این در حالی است که خسارت مالی فراوانی به مناطق مختلف وارد شده است که گروه های ارزیاب در حال برآورد خسارت هستند.

 

حیدری با اشاره به تلاش نیروهای امدادی برای خارج کردن گل و لای از خانه‌های مردم روستای بارده، اظهار داشت: تمامی نیروهای امدادی به همراه مردم روستا در حال پاکسازی مناطق سیل زده هستند و تمام توان خود را به کار گرفته اند.

 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بارش ها تا روز دوشنبه در استان ادامه دارد و از مردم تقاضا می شود تا در این مدت از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها خودداری کنند.

 

کد خبر 1201018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha