ایجاد فرصت مطالبه گری در لیگ «مناظره و سخنرانی» بسیج دانشجویی فارس

یوسفی گفت: لیگ «مناظره و سخنرانی» بسیج دانشجویی استان فارس لیگ فرصتی برای حضور دانشجویان مطالبه گر و انقلابی است و این دانشجویان عامل تحرک و پویایی دستگاه های اجرایی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (شنبه 8 مرداد) در مراسم افتتاحیه لیگ «مناظره و سخنرانی» که توسط بسیج دانشجویی استان فارس در شیراز برگزار شد، گفت: این لیگ فرصتی برای حضور دانشجویان مطالبه گر و انقلابی است و این دانشجویان عامل تحرک و پویایی دستگاه های اجرایی هستند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: تحرک و تحول در دستگاه های اجرایی کشور موجب پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی می شود.

وی اضافه کرد: لیگ «مناظره و سخنرانی» بسیج دانشجویی استان فارس در پی بحران کرونا چند سال تعطیل شد اما اکنون بار دیگر به همت قرارگاه رسانه ای «شهید دیالمه» بسسج دانشجویی فارس در پیش گرفته شده است.

یوسفی تاکید کرد: این لیگ، محلی برای تربیت دانشجویان مطالبه گر و سخنوران انقلاب اسلامی است و می تواند صدای مطالبات به حق دانشجویان را به گوش مسئولان برساند.

وی ادامه داد: قرارگاه رسانه ای «شهید دیالمه» یک قرارگاه تخصصی مطالبه گری رسانه ای است که هدف از تاسیس آن، مطالبه گری و پر کردن خلاهای رسانه ای در مطالبه گری بوده و بال جریان سازی رسانه ای بسیج دانشجویی به شمار می رود.

یوسفی اعلام کرد: پس از ایجاد پایداری در وضعیت کرونا، دوره بعدی این لیگ نیز با هدف هدف تربیت راویان مطالبات مردم و جهادگران تبیین در دانشگاه‌ های فارس با حضور دانشجویان بیشتری برگزار خواهد شد و برگزیدگان لیگ نیز به دوره های کشوری معرفی می شوند و در کارگروه های تخصصی مطالبه گری به فعالیت می پردازند.

کد خبر 1201020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha