بیش از ۸۰ تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان صادر شد

مدیرکل استاندارد استان با اشاره به بازرسی های مستمر از آسانسورهای استان، گفت: ۸۷ تاییدیه ایمنی آسانسور در تیرماه سال جاری صادر شده است.

«مرضیه قنبریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: از ابتدای تیرماه 90 درخواست بازرسی آسانسور در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور ثبت شد که منجر به صدور87 تاییدیه ایمنی آسانسور گردید.

 

وی افزود: به صورت مستمر طرح بازدید و بازرسی از خدماتی چون آسانسورها با هدف تقویت خدمت رسانی به مردم اجرایی می شود.

 

مدیرکل استاندارد لرستان بیان کرد: در راستای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، پیرو بازرسی‌های انجام شده در تیرماه توسط کارشناسان این اداره کل از آسانسورهای مراکز دولتی و مسکن مهر، 6 دستگاه آسانسور غیراستاندارد به دلیل عدم استانداردسازی و بی توجهی به تذکرات مکرر کارشناسان استاندارد پلمپ شد.

 

وی اظهار کرد: تاييديه هاي ایمنی آسانسور داراي اعتبار يك ساله است و در صورت عدم انجام سرويس و نگهداري مستمر توسط شركت هاي مجاز و عدم بازرسي ادواري ساليانه توسط بازرسان تاييدصلاحيت شده سازمان ملي استاندارد و تمدید تاییدیه ایمنی آسانسور، مسئوليت حوادث و سوانح  احتمالي به عهده مالكين و مديران ساختمان هاي داراي آسانسور و شركت طرف قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور مربوطه خواهد بود.

کد خبر 1201065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha