۹ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونایی

جمالیان با اشاره به اینکه تعداد شهرستان های قرمز کرونایی استان افزایش یافت، گفت: ۹ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

سید «محمد جمالیان» با اشاره به اینکه نقشه ی کرونایی استان سرخ تر از قبل شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طبق آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان، ۹ شهرستان در وضعیت قرمز،۱ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک با بیان اینکه بر این اساس شهرستان های  اراک، آشتیان، دلیجان، محلات، تفرش، خمین، ساوه، شازند، کمیجان در وضعیت قرمز قرار داردندف افزود: فراهان در وضعیت نارنجی و شهرستان های زرندیه، خنداب در وضعیت زرد قرار دارند.

 

وی همچنین با بیان اینکه سه شهرستان تفرش، ساوه، شازند و دو شهرستان خمین، کمیجان که در هفته های گذشته نارنجی و زرد بودند، در این هفته به رنگ قرمز در آمده اند، ادامه داد: این امر نشان از وخامت اوضاع و بحرانی بودن شرایط دارد.

 

جمالیان اظهار کرد: همچنین شهرستان فراهان نیز از زرد به وضعیت نارنجی رسیده که نشان دهنده ی روند افزایشی در این شهرستان دارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با توجه به آغاز ماه محرم و برپایی عزاداری سید و سالار شهیدان در جای جای نقاط استان، بیان کرد: از عزاداران حسینی می خواهیم پروتکل های بهداشتی را با جدیت هر چه بیشتر رعایت کرده و حتما از ماسک استفاده نمایند.

کد خبر 1201112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha