ناکارآمدی برخی مدیران یکی از معضلات استان کرمان است

سردار نظری ترک فعل و ناکارآمدی برخی مدیران را یکی از معضلات استان و مسئولین آن عنوان و نسبت به‌ این‌ مسئله ابراز نگرانی و در عین حال مطالبه گری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ار کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، شنبه(۸ مرداد) در دیدار رئیس کل دادگستری استان، دادستان و...با وی گفت: سپاه و دستگاه قضایی دو بازوی حفظ نظام هستند که باید با همکاری در موضوعات مختلف امنیتی،اقتصادی و مواردی که مشکلات مردم و نظام است نقشه های دشمن را نقش بر آب کنیم.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در مسائل اجتماعی از جمله کرونا و در زمینه تعطیلی کارخانجات، احتکار، تنظیم بازار و مسائل حاشیه شهر و...نیز اقدام کردیم؛ افزود: ملاک عمل ما همان مثلث مردم، نظام و ولایت فقیه است و خارج از این، خط قرمز است.

 

 

 

وی ادامه داد: دستگاه قضا هم نشان داده خارج از این سه مهم نبوده لذا هم افزایی موجود میان سپاه و دستگاه قضا هم به دلیل هم هدف بودن و هم فکر بودن و ملاک خوشنودی هم مقام معظم رهبری است.

 


 

سردار نظری با اشاره به اینکه سپاه و دستگاه قضا تعاملات و برنامه های مشترک زیادی داشتند که برخی از این برنامه ها در کشور پایلوت بود، از جمله این برنامه ها به طرح  " هر مسجد یک حقوقدان"  اشاره و تصریح کرد: با اجرای این طرح بخش زیادی از نگرانی مردم در خصوص مسائل قضایی برطرف شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: گرچه این طرح هنوز کار زیادی به ویژه در آموزش مردم می طلبد زیرا با سونامی پرونده های قضایی مواجه هستیم که باید دستگاه های امنیتی و قضایی به کم رنگ شدن این مسئله و دولت هم با عمل به وعده های خود به کاهش مشکلات مردم کمک کنند‌.

 

 


 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ترک فعل و ناکارآمدی برخی مدیران را یکی از معضلات استان و مسئولین آن عنوان و نسبت به‌ این‌ مسئله ابراز نگرانی و در عین حال مطالبه گری کرد  و گفت: گرچه اقداماتی در این راستا شده اما باید افرادی که اهدافی غیر از مردم و نظام و ولایت فقیه دارند و خدمت رسانی به مردم را فدای افکار و اهداف شخصی می کنند؛ شناسایی شوند تا بیشترین خدمات را به مردم بدهیم.

کد خبر 1201138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha