هماهنگی میان مسئولین برای خدمت به مردم و مقابله با دسیسه های دشمن از اوجب واجبات است

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به سیاست های استکباری و دسیسه های اقتصادی علیه ملت ایران اظهار کرد: در این شرایط خدمت به مردم و همراهی و هماهنگی مسئولین با هم برای مقابله با این دسیسه دشمن از اوجب واجبات است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، شنبه (۸ مرداد) در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان؛ گفت: همکاری سپاه و دستگاه قضا در استان نهادینه شده که باید ضمن همراهی و همفکری از ظرفیت های دوجانبه استفاده کرد که جمع این همکاری ها خدمت بیشتر به مردم استان باشد.

 

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: هر چه مجموعه های حاکمیتی و دلدادگان نظام هماهنگ تر و همراه تر باشند برای تحقق منویات رهبر معظم مفیدتر و مناسب تر کارها را پیش می برند.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه سیاست های استکباری و دسیسه های اقتصادی علیه ملت ایران می خواهد مردم را به ستوه دربیاورد و از نظام و رهبری جدا کند؛ اظهار کرد: در این شرایط خدمت به مردم و همراهی و هماهنگی مسئولین با هم برای مقابله با این دسیسه دشمن از اوجب واجبات است و امام جامعه هم همین را از مسئولین مطالبه می کند.

 

 

 

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد: مسئولین باید همه ظرفیت های نظام و انقلاب را پای کار بیاورند تا به مردم خدمت کنند و مردم در سایه این خدمت می توانند در مقابل دسیسه دشمن تحمل و نظام از این گردنه خطرناک هم عبور کند‌.

 


 

وی تصریح کرد: سران قوا امروز هماهنگ تر از همیشه کنار هم هستند و مسائل را پیگیری می کنند و ما در استان هم این هماهنگی را می بینیم‌ و امیدوارم این هماهنگی ها تقویت شود تا مشکلات مردم مدیریت شود و مردم بیش از پیش به نظام امیدوار شوند.

 

کد خبر 1201142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha