درخشش فرزندان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در جشنواره قرآنی«باران وحی»

به گفته صالحی، در دومین دوره برگزاری جشنواره فرهنگی وقرآنی باران وحی ۲۱۲ نفر از فرزندان تحت حمایت استان زنجان به رقابت پرداختند و ۱۰ نفر موفق به کسب رتبه برتر کشوری در این جشنواره شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: توانمندسازی فرهنگی وتقویت باورهای دینی و اعتقادی خانواده های تحت حمایت با نگاه قرآنی از اولویت های اصلی این نهاد در این زمینه است.

 

روح اله صالحی افزود: جشنواره قرآنی باران وحی به منظور فراهم نمودن زمینه ارتباط مددجویان و دانش آموزان عزیز تحت حمایت با قرآن کریم و تربیت و پرورش استعدادهای قرآنی و جاری شدن مفاهیم عمیق ومتعالی قرآن در بستر فکری خانواده ها با نگاه توانمند سازی فکری و فرهنگی و اعتقادی با مشارکت 212 نفر از جامعه هدف این طرح در کمیته امداد استان زنجان اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه در دومین دوره برگزاری جشنواره فرهنگی وقرآنی باران وحی 212 نفر از فرزندان عزیز تحت حمایت استان زنجان به رقابت پرداختند، ادامه داد: بر اساس ارزیابی و داوری های انجام شده 10 نفر از فرزندان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در این جشنواره شدند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی باران وحی در دو بخش آوایی وهنری ودر سه رده سنی با هدف شناسایی، توانمندسازی وارتقای دانش قرآنی بین مددجویان عزیز تحت حمایت دختر وپسر برگزار می شود، افزود: 44 نفر از فرزندان و دانش آموزان عزیز با کسب امتیازات لازم موفق به دستیابی به رتبه های برتر استانی در رشته های مختلف شده اند.

کد خبر 1201213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha