اجرای پویش «نذر اطعام حسینی» در خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: پویش «نذر اطعام حسینی» همزمان با آغاز ماه محرم تا پایان ماه صفر جهت جمع آوری نذروات به منظور کمک به معلولان و مددجویان در خراسان جنوبی اجرا می شود.

«حسن شرفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: ماه محرم برکات زیادی برای مددجویان تحت پوشش دارد و مردم نوع دوست استان همواره می توانند در حد مقدور نذورات و کمک های عزاداران حسینی به دست اقشار محروم هم برسد. 

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای پویش «نذر اطعام حسینی» گفت: این پویش همزمان با آغاز ماه محرم تا پایان ماه صفر جهت کمک به معلولان و مددجویان در خراسان جنوبی اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: همه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت نذورات و احسان مردم عزادار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و توزیع بین نیازمندان در سریع ترین زمان ممکن هستند.

 

شرفی عنوان کرد: خیرین و مردم نیکوکار جهت شرکت در این پویش می توانند با واریز نذورات خود به شماره کارت 636795707993947 و یا با شماره گیری کد دستوری #2468*724* در ماه محرم نیازمندان را مهمان سفره با کرامت اباعبدالله الحسین(ع) کنند.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در پایان گفت: هر سال این پویش در حال برگزاری است و امیدواریم امسال با حضور خیرین و مردم خراسان جنوبی بتوانیم گرهی از مشکلات مددجویان و معلولان استان در این ماه پربرکت باز کنیم.

کد خبر 1201256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha