اجرای طرح تمهیدات ترافیکی ویژه محرم در البرز

رحمتی پور با اشاره به اهمیت اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه محرم در البرز با رویکرد همدلی و وفاق میان مردم و پلیس گفت: تردد وسائل سنگین اعم از کامیون و ... در معابر منتهی به برپایی مراسم ها از ساعت ۲۰ تا یک بامداد ممنوع است.

« سرهنگ حمدالله رحمتی پور» در خصوص اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه دهه نخست ماه محرم به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تمهیدات ترافیکی برای مساجد، تکیه های مذهبی و حسینیه ها، مصلی های نماز جمعه و آستان مقدس امامزادگان ویژه ماه محرم در نظر گرفته شده است. 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: نیروهای پلیس به صورت گروه های خودرویی و پیاده زمینه امنیت برپایی آیین های عزاداری را تأمین می کنند. 

 

وی با اشاره به اهمیت برداشتن مشکلات ترافیکی در مسیر اجرای عزاداری بیان کرد: ایستگاه های صلواتی ویژه ماه محرم باید به نحوی راه اندازی شود که مشکلی برای عزاداران حسینی ایجاد نکند.

 

وی در محور دیگر سخنان خود به پراکندگی موقعیت های آیین عزاداری در سطح شهر کرج و دیگر نقاط استان اشاره کرد و افزود: رنگ کردن، گل مالی کردن، نوشتن و نصب تصویر و بنر روی شیشه وسائل نقلیه در ایام عزاداری ممنوع است. 

 

رحمتی پور با بیان اینکه اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه محرم در البرز با رویکرد همدلی و وفاق میان مردم و پلیس است تصریح کرد: تردد وسائل سنگین اعم از کامیون و ... در معابر منتهی به برپایی مراسم ها از ساعت ۲۰ تا یک بامداد ممنوع است. 

 

کد خبر 1201266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha