کانون‌های بسیج رسانه مرکز کارآمدی رسانه در کشور هستند

محمدیان با بیان اینکه رسانه ها اقتدار جمهوری اسلامی شمرده می شوند گفت: بسیج رسانه مظهر تحول کشور است.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس محمدیان» امروز ( یکشنبه، ۹ مرداد ) در دیدار با اعضای سازمان بسیج رسانه شهرستان رشت اظهار کرد: سازمان بسیج اقشار در مظلومیت به سر می‌برد که اگر از این‌ظرفیت به درستی استفاده شود بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.


مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه سازمان بسیج در توسعه کشور در عرصه‌های مختلف نقش تاثیر گذاری دارد، گفت: اگر از ظرفیت بسیج به درستی استفاده شود می‌توان در همه ابعاد جمهوری اسلامی به موفقیت رسید.


وی با تاکید بر لزوم توجه به تشکیل جبهه واحد رسانه در طراز انقلاب اسلامی افزود: متأسفانه در جمهوری اسلامی در تشکیل جبهه رسانه تراز انقلاب اسلامی عقب هستیم و اگر این روند تغییر نکند با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شود.


محمدیان با بیان اینکه عده‌ای تفاوت میان آموزش فضای مجازی و رسانه را نمی‌دانند، تصریح کرد: در کشور عده‌ای هنوز تفاوت میان آموزش و سواد فضای مجازی و رسانه را نمی‌دانند و تا زمانی این که روند تغییر نکند در تشکیل جبهه رسانه در تراز انقلاب اسلامی موفق نخواهیم شد.


وی بسیج رسانه مظهر تحول در جمهوری اسلامی دانست تصریح کرد:  اقتدار نظام جمهوری اسلامی در گرو پیشرفت بسیج رسانه است.


مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه امروز کانون‌های بسیج رسانه می‌توانند مرکز تبلور کارآمدی رسانه در کشور شود، اظهار کرد: در جهان امروز رسانه حکمرانی کرده و دیگر رسانه‌ها تعیین می‌کنند که مسئولان کدام مسائل را اولویت کاری خود قرار دهند که در این نشست سازمان بسیج رسانه برنامه بسیار خوبی در دستور کار دارد.

کد خبر 1201295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha