دشمن از فضای مجازی برای تخریب فرهنگ غنی اسلامی استفاده می‌کند

رحیمی با بیان اینکه دشمن از فضای مجازی برای تخریب فرهنگ غنی اسلامی استفاده می‌کند، گفت: نخبگان و فرهیختگان ما از این فضا به عنوان سنگر دفاع از ارزش‌ها و ترویج عفاف و حجاب استفاده بهینه کنند و البته برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه فرهنگ اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «علی اکبر رحیمی» امروز (9 مرداد) در ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبس اظهار داشت: همه نهادها و ادارات جهت اجرای مصوبات این ستاد اهتمام لازم را داشته باشند.

 

فرماندار ویژه طبس عنوان کرد: برای فرهنگ‌سازی در اجتماع باید وقت گذاشت، جدیت و صبوری داشت و کار جدید و طرح نو‌ ارائه کرد و با نسل جوان گفتگوی صمیمی داشت چون نسل جدید به عطوفت و مهربانی واکنش مثبت نشان می‌دهد.

 

وی با تاکید بر اینکه دشمن از فضای مجازی برای تخریب فرهنگ غنی اسلامی استفاده می‌کند، افزود: نخبگان و فرهیختگان ما از این فضا به عنوان سنگر دفاع از ارزش‌ها و ترویج عفاف و حجاب استفاده بهینه کنند و البته برای جذب سرمایه‌گذار حوزه فرهنگ توسط سیستم‌های متولی بخش فرهنگی مذاکره و پیگیری شود.

 

رحیمی با بیان اینکه بزرگداشت مناسبات مذهبی و ملی را به مردم بسپارید، ادامه داد: سعی کنید در این بخش فقط کمک کنید اما ادارات دخالت نکنند چون مردم بهترین برگزارکنندگان مراسم‌های اسلامی هستند.

 

فرماندار ویژه طبس ضمن رد شایعه «گران بودن طبس» گفت: اصناف منصف طبس را با این ادعاها تخریب نکنید و متاسفانه این نوع گفته‌ها باعث دفع گردشگر هم می‌شود و مردم مطمئن باشند که نظارت دقیق و سریع توسط دستگاه‌های متولی انجام می‌شود و تلفن‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ برای برخورد با گرانفروشی و موارد مربوط به بازار پاسخگوی جامعه هستند.

 

وی تاکید کرد: اگر مردم در اداره‌ای بی‌دلیل معطل ماندند و بی‌نظمی دیدند به فرمانداری گزارش دهند و یقین داشته باشند با جدیت برخورد خواهد شد.

 

 

کد خبر 1201368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha