برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی بندر آستارا / ودودی رئیس شد

نیرودل گفت: اعضای هیئت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی بندر آستارا برای دومین سال فعالیت، با برگزاری انتخابات مشخص و وحید ودودی رئیس شورای اسلامی این شهر شد.

«عادل نیرودل» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: در اجرای ماده ۱۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوبه ۲۸ آبان سال ۱۳۸۶، جلسه انتخابات داخلی شورای اسلامی شهر آستارا امروز(یکشنبه، ۹ مرداد) در ساختمان شورای اسلامی شهر آستارا برگزار شد.

 

سخنگوی شورای اسلامی بندر آستارا افزود: در دومین دوره انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آستارا وحید ودودی به عنوان رئیس، یاشین کمالی نائب رئیس، محمدرضا صفرخواه خزانه‌دار، عادل نیرودل سخنگو و فرهاد قنائی به عنوان منشی انتخاب شدند.

 

وی تصریح‌کرد: تمام مسئولان شوراها با رای مستقیم مردم انتخاب شده‌اند و جایگاهی به دست آورده‌اند و ما نیز باید در این جایگاه به آنان تا می‌توانیم خدمت کنیم تا بعدها شرمنده آنها نباشیم.

 

نیرودل گفت: شوراها بی‌تردید بازوی ارزشمند انقلاب و نظام هستند و حضورشان در عرصه‌های مختلف می‌تواند کمک خوبی برای مسئولان در راستای پیشبرد و بهبود امور باشد.

 

سخنگوی شورای اسلامی بندر آستارا شوراها را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و خاطرنشان‌کرد: بندر آستارا از پتانسیل‌های زیادی در حوزه‌های مختلف برخوردار است و باید با بهره‌مندی از ظرفیت شوراها به توسعه لازم دست یابد و امیدواریم در دوره جدید، شاهد تحولات زیادی در مدیریت شهری باشیم.

کد خبر 1201430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha