برق مطمئن و پایدار برای جایگاه ها و مواکب تامین می شود

امیری با اشاره به اندیشیده شدن تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خطرات احتمالی درجایگاه ها و مواکب، گفت: برق مطمئن و پایدار برای جایگه ها و مواکب تامین می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرپرست شرکت توزیع برق لرستان  امروز در دیدار با جایگاه داران و مسئولان مواکب استان در ماه محرم جهت تامین برق مطمئن و پایدار برای جایگاه داران وموکب ها اظهار داشت: شرکت توزیع برق آماده ارائه خدمات به این عزیزان برای روشنایی حسینه ها و هیئت های مذهبی در ایام محرم میباشد.

 

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان در ماه محرم  همکاری لازم  با سازمان تبلیغات اسلامی وعتبات عالیات جهت تامین برق مطمئن و پایدار و جلوگیری از خطرات احتمالی درجایگاه ها و مواکب را دارد.

 

امیری خاطرنشان کرد: از مداحان محترم اهل بیت انتظار داریم که احاد مختلف مردم را تشویق نمایند که درزمان پیک بار از برق کمتری استفاده نمایند و برق را بصورت بهینه مصرف نمایند تاشرکت برق بتواند به بهترین نحو ممکن خدمت رسانی به مردم را داشته باشد.

 

وی ادامه داد: تأمین برق جایگاه های اصلی  و خیمه ها در مراسم مذهبی به ویژه در ایام عزاداری سید و سرور شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام در  خیابان های سطح شهرها به عهده شرکت توزیع برق استان میباشد و در مواردی که حادثه ای رخ دهد با توجه به اینکه پرسنل این شرکت با عشق و علاقه  به امام حسین و یاران با وفایش در خدمت هیئت ها  هستند نسبت به رفع مشکلات  برقی آنها در کوتاهترین زمان ممکن خواهندپرداخت.

 

در ادامه جلسه فوق مسیولین جایگاهها و مواکب مشکلات و خواسته های که داشتند را مطرح نمودند و از اقدامات شرکت برق در جهت تامین برق تقدیر و تشکر نمودند .

 

درپایان این نشست مقرر شد به منظور تامین برق مطمئن و پایدار جایگاهها و خیمه ها در مناسبت های مذهبی و ملی ضمن برنامه ریزی و هماهنگی هرچه بیشتر بین ادارات و سازمان های مربوطه، نسبت به رعایت دستورالعمل های ایمنی و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی اقدام نمایند و چنانچه در زمینه برق مشکلی داشتند با اکیپ های که دردهه اول محرم بصورت آماده باش در محل های عزاداری مستقر هستند هماهنگی های لازم را بعمل آورند.

کد خبر 1201460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha