تیم‌های ارزیاب جهت بررسی میزان خسارت‌های سیل به شهرستان های یزداعزام شده است

نادریان زاده با اشاره به خسارات وارد شده به مردم استان یزد گفت: تیم‌های ارزیاب جهت بررسی میزان خسارت‌های سیل به شهرستان های یزداعزام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علیرضا نادریان‌ زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در در خصوص سیل رخ‌ داده در استان و میزان خسارات به واحدهای مسکونی و سایر زیرساخت‌ ها و همچنین کمک‌هایی که بنیاد در راستای سیل به هموطنان استان انجام می ‌دهد اعلام کرد: برآورد میزان خسارت‌ های سیل به واحدهای مسکونی و سایر زیرساخت‌ های استان در روستاها و شهرهای استان بعد از فروکش کردن سیل و انجام عملیات آواربرداری امکانپذیر است.

مدیرکل بنیاد مسکن یزد ادامه داد: بیشترین خسارت‌های سیل به شهرستان‌های تفت، میبد، شهر یزد و روستاهای اطراف، شهرستان بهاباد و همچنین مهریز وارد آمده است.

وی گفت: هم اکنون ماشین ‌آلات بنیاد مسکن در استان برای کمک و امداد به سیل زدگان ، تجهیزات و ماشین آلات خود را به مناطق سیل زده اعزام نموده و در حال خدمت رسانی به سیل زدگان می باشند.  در همین حال نیز تیم‌های ارزیاب جهت بررسی میزان خسارت‌های سیل به شهرستان های استان اعزام شده و در حال ارزیابی واحدهای خسارت دیده از سیل می باشند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در ادامه در خصوص تخصیص اعتبار به واحدهای خسارت دیده از سیل افزود: پس از تشکیل ستاد بازسازی و اعزام تیم های ارزیاب ، برآورد خسارت به مدیریت بحران کشور ارسال تا پس از مصوبه هیئت وزیران اعتبار لازم به بانک های عامل ابلاغ و بازسازی واحدها آغاز شود.

کد خبر 1201494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha