اهدای بیش از ۱۶ هزار جلد کتاب توسط بنیاد «قلم چی» به کتابخانه های عمومی فارس

منوچهری گفت: بنیاد علمی آموزشی «قلم چی» امسال برای چهارمین دوره به اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی فارس اقدام کرده و ۱۶ هزار و ۳۵۷ جلد کتاب اهدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (یکشنبه 9 مرداد) در مراسم اهدای بیش از ۱۶ هزار جلد کتاب از سوی بنیاد علمی آموزشی «قلم چی» به کتابخانه های عمومی فارس گفت: بنیاد علمی آموزشی «قلم چی» امسال برای چهارمین دوره به اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی فارس اقدام کرده و 16 هزار و ۳۵۷ جلد کتاب اهدا کرده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس افزود: اقدام «قلم چی» در اهدای کتاب با هدف توسعه منابع کتابخانه های عمومی، توجه حوزه کودک و نوجوان، کمک به دانش آموزان و توسعه عدالت آموزشی بوده و قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: منابع کمک درسی از حوزه های پرطرفدار کتابخانه های عمومی به شمار می رود و نیاز دانش آموزان را رفع می کند و کتاب های این حوزه به شکل مستمر نیاز دارد به روز رسانی شود.

«رمضانعلی محسنی»، نیز گفت: 16 هزار و ۳۵۷ جلد کتاب شامل کتاب های کمک آموزشی «قلم چی» و کتاب های ویژه کودک و نوجوان از انتشارات «قدیانی»، «مبتکران»، «پرستو» و «نردبان» به ارزش بیش از هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط بنیاد «قلم چی» به ۱۹۳ کتابخانه عمومی نهادی در استان فارس اهدا شد.

مسئول نظارت بر پروژه‌ های تجهیز کتابخانه ‌های بنیاد «قلم چی» تاکید کرد: کتاب های کمک آموزشی اهدا شده شامل تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا کنکور و در تمام رشته های تحصیلی است و آخرین چاپ کتاب ها در اختیار کتابخانه های فارس قرار گرفته است.

 

کد خبر 1201497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha