دیدار بچه های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با خانواده شهداء به مناسبت محرم

ابراهیمی با اعلام خبر برپایی بازدید از خانواده شهداء به مناسبت ماه محرم گفت: از جمله برنامه های شاخص کانون فرهنگی هنری علقمه مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دیدار با خانواده شهداء به مناسبت ماه محرم است.

« هادی ابراهیمی» با اشاره به اهمیت برنامه ریزی هدفمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در ماهدشت کرج ویژه برنامه متنوعی برای ایام محرم در نظر دارند. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری علقمه ماهدشت کرج افزود: از جمله برنامه های شاخص کانون فرهنگی هنری علقمه مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دیدار با خانواده شهداء به مناسبت ماه محرم است.

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: خانواده معظم شهداء اسوه و الگوی شاخصی در قالب بیانیه گام دوم انقلاب هستند؛ فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد با توجه به تحقق این مهم نسبت به همراهی و همنشینی با این قشر جامعه برنامه ریزی دارند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری علقمه ماهدشت کرج خاطرنشان کرد: ماه محرم ماه خودسازی و تقویت انگاره های دینی و ایمانی است به همین منظور دیدار و عیادت از خانواده شهداء در قالب برنامه های کانون مسجد دیده شده است. 

 

 

کد خبر 1201527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha