ماه محرم فرصتی مناسبت برای جهاد تبیین است

آیت الله رمضانی ماه محرم را فرصتی مناسبت برای جهاد تبیین دانست و گفت: این جهاد باید به صورت علمی و هم به شکلی هنرمندانه باشد و از سوی صداوسیما و رسانه‌ها انجام شود تا واقعیت‌ها نشان داده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رضا رمضانی» در نشست فعالان فرهنگی و طلاب حوزه نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان گیلان که با هدف معرفی طرح «هلال تبیین» به منظور اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه جهاد تبیین برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: ماه محرم فرصتی مناسبت برای جهاد تبیین است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: این جهاد تبیین هم باید به صورت علمی باشد و هم به شکلی هنرمندانه از سوی صداوسیما و رسانه‌ها انجام شود تا واقعیت‌ها نشان داده شود.

حجت‌الاسلام «امیر چهری» نیز در این نشست افزود: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور در عرصه جهاد تبیین جمعیت هلال احمر گیلان طرحی را با عنوان «هلال تبیین» با کمک و همکاری ائمه محترم جماعات، کانون های طلاب، اعضاء هیات حضرت علی اکبر علیه السلام آغاز نموده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: در این طرح ضمن رصد میدانی شبهات و دروغ پراکنی های دشمنان اسلام و انقلاب پاسخ و تبیین جواب ها به صورت منظم و دسته بندی شده عنوان می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت فرارسیدن ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) و با کمک تمام ارکان جمعیت هلال احمر گیلان، یکشنبه های تبیینی در شعب، پایگاه های امداد و نجات جاده ای و دریایی، اردوگاه ها و ... برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1201543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha