اجرای طرح «گفتمان فاطمی» در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح «گفتمان فاطمی» در راستای تحکیم سبک زندگی اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «عاطفه سادات مدبرنژاد» در نشست کارگروه زن و دفاع مقدس از اجرای طرح جهانی «گفتمان فاطمی» در استان کهگییلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: سبک زندگی غربی مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد کرده، لذا جهت حفظ و تحکیم  هویت اسلامی ایرانی، آگاهی بخشی و تقویت سبک زندگی اسلامی و دستاوردهای آن اجرای طرح «گفتمان فاطمی» الزامی است.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد به گفتمان جهانی فاطمی اشاره و اظهار کرد: سبک زندگی حضرت فاطمه(س) و الگو قرار دادن خصوصیات علمی و  رفتاری این بانوی بزرگوار به عنوان سبک زندگی اسلامی بهترین نسخه است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و سبک زندگی اسلامی اشاره و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب مطرح کردند که سبک زندگی غربی مشکلات زیادی را ایجاد کرده است و در این زمینه باید کاری صورت گیرد.

مدبرنژاد عنوان کرد: به همین منظور طرح گفتمان جهانی فاطمی در دستور کار قرار گرفت و اجرا خواهد شد.

 

سرهنگ «امیرعباس آسمند» در خصوص اجرای طرح گفتمان فاطمی هم گفت: تاکنون طرح‌های متفاوتی برای ترویج سبک زندگی اسلامی اجرا شده، اما این طرح تفاوتی با طرح‌های گذشته دارد و برای اجرای طرح «گفتمان‌ فاطمی» باید به دنبال تولید محتوا و شبکه‌سازی برای اجرای موفق طرح حتی در دورترین نقطه استان باشیم.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خلأ‌های فرهنگی و هویتی زیادی از سوی دشمنان ما ایجاد شده که امیدواریم با تأسی از راه و روش و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) و با افزایش بصیرت، دانش و انتقال سیره این دو الگوی ارزشمند بتوانیم جامعه را ترمیم کنیم و در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

کد خبر 1201590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha