پرداخت وام قرض الحسنه کمیته امداد فارس به نیازمندان سیل زده کوه چنار

موصلی گفت: وام قرض الحسنه به نیازمندان سیل زده کوه چنار اعطا خواهد شد و برای جبران خسارت سیل به مشاغل آسیب دیده، مشاغل مددجویان و افراد غیرمددجو تا دهک پنج از وام اشتغال کمیته امداد فارس بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی موصلی»، امروز (دوشنبه 10 مرداد) در پی بازدید از مناطق سیل زده کوهچنار، ممسنی و رستم و شرکت در ستاد بحران این شهرستان ها در جمع خبرنگاران گفت: وام قرض الحسنه به نیازمندان سیل زده کوه چنار اعطا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: کمک به سیل دیدگان اخیر برای بازسازی منازل، تهیه لوازم ضروری و خسارت وارده به مشاغل، ضروری، انسانی و اخلاقی است که باید با عزم جدی و تلاش همگانی و با فوریت به انجام برسد.

وی اضافه کرد: خسارت های وارد شده به منازل مددجویان کوه چنار در حال برآورد است و البته منازل مسکونی مددجویان بیمه هستند که خسارت آنها پس از تعیین خسارت به آنها پرداخت خواهد شد.

موصلی تاکید کرد: منازل افراد غیرمددجو نیز از طریق کمک های خیران و با مشارکت بنیاد مسکن فارس بازسازی خواهند شد و برای جبران خسارت سیل به مشاغل آسیب دیده، مشاغل مددجویان و افراد غیرمددجو تا دهک پنج که دچار خسران شده از وام اشتغال کمیته امداد فارس بهره مند خواهند شد.

وی گفت: افراد نیازمند آسیب دیده از سیل در این مناطق پس از شناسایی به مدت یکسال تحت پوشش کمیته امداد فارس قرار خواهند گرفت و هزینه‌ های کمک معیشتی به آنها به صورت پرداخت خواهد شد و لوازم خانگی نیز برای سیل زده گان مددجوی کمیته امداد که دچار خسارت شده اند، فراهم خواهد شد.

کد خبر 1201663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha