۵۸۰ میلیارد ریال سهم جهرم از تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد

شعبانی گفت: ۵۸۰ میلیارد ریال سهم جهرم از تسهیلات اشتغال زایی فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال جوانان زیر پوشش این نهاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدحسن شعبانی»، امروز (دوشنبه ۱۰ مرداددر دیدار مدیر و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم با بیان اینکه کرامت انسانی قشر محروم جامعه سرلوحه مسئولان قرار گیرد، گفت: الحمدالله این مهم در کمیته امداد امام خمینی جهرم تا به امروز خوب رعایت شده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم عنوان کرد: خدمات و فعالیت های خوبی در مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهرم به مددجویان انجام شده است که این اقدامات باید در راستای جهاد تبیین از طریق رسانه ها برای تنویر افکارعمومی اطلاع رسانی شود.

 

وی ضمن انتقاد از موازی کاری ها، تصریح کرد: امروز بین مراکز نیکوکاری ثبت نشده و کمیته امداد امام خمینی (ره) موازی کاری ها در حال انجام است که باید هر چه زودتر ساماندهی انجام بشود تا کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه بهتر و هدفمند تر  صورت گیرد.

 

شعبانی با تأکید بر اینکه در شهرستان جهرم برای رفع مشکل مسکن اقشار کم درآمد باید به فکر راه اندازی مجمع خیرین مسکن ساز باشیم، یادآور شد: این موضوع را باید کمیته امداد پیگیری کند البته دولت نیز در قالب طرح های مختلف در این راستا قطعا وظایفی دارد که پیگیری خواهیم کرد.

 

وی با اعلام این خبر که ۵۸۰ میلیارد ریال سهم جهرم از تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد که امسال مصوب شده است، اضافه کرد: در پرداخت آن الزام تحت پوشش بودن کمیته امداد نیز وجود ندارد و سقف آن یکصد میلیون تومان است فرصت مناسبی به نظر می‌رسد برای ایجاد اشتغال در سطح شهرستان که آن را دنبال می کنیم.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم از مسئولین شهرستان خواست تا در روند اخذ مجوز فعالیت به متقاضیان این تسهیلات بیشترین همکاری را داشته باشند.

 

کد خبر 1201681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha