کتاب و برنامه های آموزشی نسلِ امروز با پیوست فرهنگ ایثار و شهادت تألیف و تعلیم شود

حدادی با ضروری خواندن پیوست فرهنگ ایثار و شهادت برای کتاب ها و برنامه های آموزشی گفت: فرهنگ سازی با محوریت سیره و روش شهداء و ایثارگران همواره یک اصل مهم و اساسی است که با همکاری و همراهی خانواده به ویژه آموزش و پرورش باید در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی حدادی» با حضور در آیین یادواره ۲۸ شهید روستای پراچان شهرستان طالقان که دوشنبه ۱۰ مرداد در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا برپا شد گفت: افتخار و عزت امروز جامعه اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدا است. 

 

رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی افزود: فرهنگ سازی با محوریت سیره و روش شهداء و ایثارگران همواره یک اصل مهم و اساسی است که با همکاری و همراهی خانواده به ویژه آموزش و پرورش باید در نظر گرفته شود.

 

 

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به فداکاری و رشادت شهداء بیان کرد: شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم عزت و افتخاری را در دنیایی رقم زدند که فرهنگ منیت در آن حاکم بود، اینکه از جان عزیز خود برای اسلام و انقلاب گذاشتند نشان از عزمت روح و ایمان آنان دارد.

 

وی صداقت و شجاعت را از صفات بارز رزمندگان دوران دفاع دانست و توضیح داد: منش و خُلق و خوی معرفتی شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم الگوی بارزی برای توجه به مسیر رشد و بالندگی معرفتی است.

 

 

حدادی بیان کرد: کتاب های درسی و آموزش و پرورش با در نظر گرفتن پیوست های فرهنگی ایثار و شهادت این مسیر را می توانند امتداد دهند تا شاهد تربیت نسلی باشیم که ادامه رو راه شهداء و ایثارگران هستند. 

 

رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرهنگ معنوی ایثار و شهادت در ماه محرم و صفر به برکت درس و قیام حماسی امام حسین(ع) بیش از هر زمان دیگر ترویج داده می شود به همین منظور نیاز است که شاهد پویایی فعالیت های مساجد با در نظر گرفتن ترویج و تبیین این مهم باشیم. 

 

 

 

کد خبر 1201725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha