ضابطان و مردم در طرح امنیت اجتماعی سلیقه‌ای عمل نکنند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح امنیت اجتماعی گفت: ضابطان و مردم در طرح امنیت اجتماعی نباید سلیقه‌ای عمل کنند بلکه باید جریان قانون را ملاک قرار دهند.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد نحوه اجرای طرح امنیت اجتماعی گفت: این طرح برای حفظ جایگاه بانوان است و همان گونه که رییس جمهور گفتند باید در اجرای این طرح طبق قانون عمل شود نه چیزی فراتر از قانون و نه کمتر از قانون باشد و نباید در این زمینه سلیقه ای عمل شود.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما باید معیاری در کشور داشته باشیم و نمی شود با سلیقه در مورد مسایل عمل کرد. اگر ما از قانون تخطی نکنیم و طبق خط کشی عمل کنیم و نه قانون را کنار بگذاریم و نه سلیقه ای عمل کنیم، کار طبق روال خودش حرکت می کند.

 

وی بیان کرد: درخواست ما هم از ضابطان و هم مردم این است که به قانون توجه داشته باشند یعنی هم ضابطان و هم مردم به این مسئله توجه کنند که ما در کشور نمی توانیم کاری کنیم که خلاف خط کش قانونی باشد.

 

طباطبایی گفت: ما باید در زندگی اجتماعی مان قانون مدار باشیم. دشمنان ما برای به هم ریختگی حوزه های اجتماعی مان برنامه ریزی می کنند، ما باید در دام آنها نیفتیم. از مردم و ضابطان می خواهیم دچار سلیقه گرایی نشوند و قانون را رعایت کنند.

 

کد خبر 1201769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha