ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در ۱۳ محور برگزار می شود

سهامی گفت: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در ۱۳ محور و با پذیرش آثار از فروردین تا ۱۵ آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «فاطمه سهامی» امروز دوشنبه (10 مرداد) در نشست خبری ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی بیان کرد: تلاش و نگاه ما این است که جشنواره نسبت خود را با نام ابوذر پیدا کند و حق خواهی و مطالبه گری در آثار و جوایز صورت گیرد.
 

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی با بیان اینکه در جشنواره امسال دو هدف را دنبال می‌کنیم؛ گفت: موضوع پیوند زدن شبکه مسائل استان با محورهای جشنواره و ابوذرپروری جشنواره بوده و این مهم نیز باید در مسیر جشنواره رخ بدهد.

 

وی اظهار داشت: در این رابطه دو برنامه یکی برگزاری همایش‌های دوماهانه‌های گام که باعث تداوم مسیر جشنواره می‌شود وتولیدات مستمر اینترنتی که در قالب تلویزیون اینترنتی ارائه خواهد شد، برنامه ریزی شده است.

 

سهامی افزود: امسال دو بخش ویژه برنامه‌سازی در فضای مجازی و توجه به پرونده های ویژه در جشنواره تعریف شده است؛ به این معنا که برند خاصی در فضای مجازی ارسال اثر داشته باشد و برند برنامه داوری شود و خبرنگاری که پیگیرانه تولید اثر دارد، تولیدات او بررسی و در بخش خود داوری می‌شود.

 

وی با بیان اینکه امسال در شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی امکان ارسال اثر به جشنواره وجود ندارد؛ گفت: یکی از آسیب های جشنواره های قبل، عدم قرار گرفتن برخی آثار در محوری که ذکر شده بود به همین منظور هیئت تطبیق تشکیل شده تا آثار ارسال شده را بررسی می کند که در کدام قالب قرار گیرد؛ همچنین آثار در این دوره به صورت فایلی بدون ذکر نام دریافت خواهد شد.

 

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی بیان کرد: امسال ۱۳ محور برای جشنواره در نظر گرفته شده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند در ۱۲ قالب متنوع تولیداتشان را از طریق آدرس پایگاه جشنواره به نشانی  aboozarfestival.con برای داوری ارسال کنند.

 

وی گفت: مراسم پایانی جشنواره در دی برگزار و در جشنواره امسال آثاری پذیرفته می‌شود که از ابتدای فروردین ۱۴۰۱ تا ۱۵ آذر پخش و‌ منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1201797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha