رعايت استاندارد اعتماد عمومي به كالاهاي داخلي را افزايش مي دهد‏

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه رعايت استاندارد اعتماد عمومي به كالاهاي داخلي را افزايش مي دهد‏، گفت:مدیران ما باید استاندارد اخلاقی، دینی، رفتاری و ...باشند تا تایید درست استاندار را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز (۱۰مرداد) در نشست با «سید محمود هاشمی» رئيس مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان استاندارد کشور و «ملا علی» مدیر کل جدید استاندارد استان مازندران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم حسینی، اظهار کرد: استاندار با یک سرمایه بسیار هم به نام اعتماد عمومی سر و کار دارد و ضعیف کردن استاندارد این اعتماد را سلب می کند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه بی اعتماد شدن به استاندارد یعنی تولید داخل از چشم مردم می افتد، گفت: مسئولین باید حرمت مهر استاندار را نگه بدارند و حساب شده باید پای اجناس مهر استاندارد زده شود.

 

وی به تولید کالاهای بی کیفیت و کم کیفیت در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه تولیدات بی کیفیت مهر استاندار دارند که زیبنده نیست.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه برخی از کالاهای صادراتی کشور با دلایل مختلف بازگشت داده می شود اما اجناس بی کیفیت به راحتی وارد کشور می شود، ادامه داد: مسئولین استاندارد اگر دین ندارند اما باید انسان آزاده باشند و نسبت به اعتماد ملی و اعتبار مردم دقت داشته باشند و درست کار کنند.

 

وی به اهمیت تربیت مدیران متعهد و اخلاق مدار برای قبول مسئولیت در نظام اشاره کرد و گفت: مدیران ما باید استاندارد اخلاقی، دینی، رفتاری و ...باشند تا تایید درست استاندار را شاهد باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به انحصار خودروسازی در کشور اشاره و بیان کرد: نباید جلوی ورود ماشین های باکیفیت به کشور گرفته شود. ملت ایران حق دارد که ماشین باکیفیت دراختیار داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه دولت باید اجازه ورود خودروی با کیفیت ارزان قیمت به کشور را صادر کند، گفت: ورود خودروهای خارجی موجب ایجاد رقابت در بازار تولید خودرو می شود.

کد خبر 1201819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha