«رضایی» سرپرست آموزش و پرورش نهبندان شد

طی مراسمی «قاسم رضایی» به سمت سرپرست آموزش و پرورش نهبندان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نهبندان، «ابوالفضل ایروانی» فرماندار نهبندان امروز (10 مرداد) در مراسم تکریم و معارفه رییس آموزش و پرورش نهبندان اظهار کرد: از سنگر آموزش و پرورش انتظار انسان سازی داریم.

 

وی با بیان اینکه در جهت تعالی و رشد آموزش و پرورش باید گام ‌های استوار برداشت، افزود: امروز جامعه نیازمند تبلیغات گسترده تری است لذا باید برنامه های قوی‌تری بر اساس سیاست های دولت و سند توسعه آموزش و پرورش داشته باشیم.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه امروز دغدغه های ما از جنس ساختمان های آموزشی نیست، بلکه باید پرورش در اولویت باشد، گفت: رسالت خاص ما در ماه محرم احیای امر به معروف و نهی از منکر است که پایه های آن در آموزش و پرورش است.

 

وی با تاکید بر اینکه تربیت اندیشه موجب ریشه کن شدن آسیب‌های اجتماعی می شود و با آموزش مشکل اشتغال رفع می شود، افزود: زیرساخت های فکری آموزش و پرورش مهم و حیاتی هستند لذا باید جامعه فرهنگیان حمایت شوند.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم با بیان اینکه حرکت فکری کشور مبتنی بر انقلاب است، گفت: در راه ارزش های انقلابی بحث حجاب و عفاف مهم است چراکه دشمن برای آن برنامه دارد و مسئولان آموزش و پرورش و معلمان باید در این خصوص هوشمند و بیدار باشند.

 

گفتنی است، در این مراسم «قاسم رضایی» به سمت سرپرست جدید آموزش و پرورش نهبندان معرفی و از زحمات «فرامرز روشندل» قدردانی شد.

 

 

کد خبر 1201823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha