۵ مدل خودرو از مدار تولید خارج شد

هاشمی گفت: در راستای رفع دغدغه رهبری مبنی بر عدم رضایت مردم از استاندارد کالا ها به ویژه خودرو در کشور تعداد ۵ مدل خودرو داخلی از مدار تولید خارج شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود هاشمی» امروز (۱۰مرداد) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم حسینی، اظهار کرد: نگاه سازمان نگاه تحولی است چراکه همه شئونات زندگی مردم به استاندارد گره خورده است.

رئيس مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان استاندارد کشور به دغدغه رهبری مبنی بر عدم رضایت مردم از استاندارد کالا ها به ویژه خودرو در کشور اشاره و بیان کرد: در بهمن ماه رهبری فرمودند از کیفیت خودروهای داخلی رضایت ندارند. سازمان ملی استاندارد به کیفیت خودرو و صنایع ورود پیدا کرد و تفاهم نامه ۲۲ماده ای منعقد شد و سپس از سوی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم نیز یک فرمان هفت ماده ای برکیفیت خودرو های داخلی را صادر می کنند.

 

وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد بحث کیفیت، سلامت و ایمنی در همه شئون زندگی مردم پیگیر است و به عنوان وکیل مردم دنبال ارتقای کیفیت، سلامت و ایمنی محصولات است، گفت: اعتبار بخشی که به واسطه دریافت علامت استاندارد برای تولید کنندگان ایجاد می شود موجبات اطمینان خارجی ها برای استفاده از کالای ایرانی را فراهم می آورد.

 

هاشمی با بیان اینکه اگر محصولی نمی تواند کیفیت خود را ارتقا دهد باید تولید آن تعطیل شود، افزود:تاکنون دستور تعطیلی خط تولید ۵خودرو در کشور صادر شده است.

 

وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد یک سازمان فنی است برای انتصاب مدیران زیر بار سفارش ها نمی رویم، گفت: مدیران بایدشایستگی های فنی و اخلاقی داشته باشند.

کد خبر 1201824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha