نمایندگی خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور در کاشان دایر می شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: نمایندگی موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور در کاشان دایر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر کورش ساکی در گفت و گو با خبرنگاران گفت:نمایندگی موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور در کاشان دایر می شود.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: این موسسه با استفاده از ظرفیت خیرین در راستای اطلاع­ رسانی، آگاهی بخشی، پیشگیری، تجهیز و حمایت درمانی از بیماران مبتلا به سرطان فعالیت می کند.

 

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم در این خصوص گفت:  مشارکت در کار خیر چنان اثرات مثبتی بر زندگی انسان دارد که افراد، فارغ از مسئولیت و از روی اشتیاق به آن می‌پردازند و از این روست که اینگونه اقدامات مصداق باقیات الصالحات در نزد پروردگار متعال است.


دکتر علیرضا مفرح، با اشاره به اینکه مشارکت خیرین در امور سلامت منطقه کاشان سابقه دیرینه دارد، تصریح کرد: این فعالیت ها مانند گذشته بیش از پیش ادامه یابد و دانشگاه با روی باز از این اقدامات نیکوکارانه استقبال می کند.

 

موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرده است. کاهش اثرات جسمی و روانی ابتلا به سرطان در بعد فردی، خانوادگی و اجتماعی، ارتقا کیفی سطح معیشت بیماران و حرکت در مسیر کاهش ابتلا به سرطان با هدف توسعه و تکامل اجتماعی از اهداف راه اندازی این موسسه خیریه است.

کد خبر 1201826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha