تالیفات  مرحوم دکتر آذر چراغ راه دانشجویان و اساتید دانشگاه است

نوری با بیان اینکه مرحوم دکتر آذر از روستایی دورافتاده پله های ترقی را طی کرد و دانشمند جهان اسلام شد، گفت: تالیفات متعدد و برجسته ایشان چراغ راه دانشجویان و اساتید دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، وزیر آموزش و پرورش در آیین تدفین مرحوم دکتر «عادل آذر» در دهلران، اظهار کرد: درگذشت مرحوم دکتر آذر،  ضایعه ای بزرگ بود و امروز عزادار این خدمتگزار راستین خود هستیم.

 

« یوسف نوری» با بیان اینکه  هر کدام از ما به نوعی شاگرد این استاد فرهیخته هستیم که برای کشور و مردم زحمات زیادی کشید، افزود:  عادل آذر از روستایی دور افتاده و محروم پله های ترقی را پیمود و به جایی رسید که منشا خدمات ارزشمندی به کشور و مردم شد.

 

وی یادآور شد: امروز مردم قدرشناس و شاگردان وی به خوبی حق مطلب را ادا و در آیین تدفین این دانشمند شرکت کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این مراسم با تسلیت درگذشت مرحوم دکتر عادل آذر، گفت: امروز مردم قدردان ایلام و سایر استان ها این دانشمند و رزمنده دفاع مقدس را با شعار یاحسین (ع) بدرقه کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین «الله نور کریمی تبار» افزود: دکتر آذر به همرزمان شهیدش پیوست و خدمات ارزشمند وی به جامعه فراموش نمی شود.

 

« محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی استاندار ایلام با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم، پیام تسلیت رئیس محترم جمهوری را قرائت کرد و گفت: امروز مردم به خوبی قدردانی خود را از خادمشان به جا آوردند.

 

«بهزاد علیزاده» نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم یادآور شد: دکتر آذر در ۳۷ سال عمر پربرکت کاری خود منشا خدمات ارزنده ای بود و به بهترین وجه تلاش کرد و در حوزه های علمی و مدیریتی منشا خدمت بود.

 

«سارا فلاحی» نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی هم در این آئین گفت: باید نخبگان جامعه را تکریم کنیم و قدر دان آنها باشیم.

 

این نماینده مجلس گفت: امروز مردم بخوبی از تلاش های دکتر آذر قدردانی کردند و با حضور خود این مهم را به منصه ظهور رساندند.

 

همسر مرحوم دکتر عادل آذر هم با تقدیر از همه حضار و کسانی که ابراز محبت کرده بودند، گفت: وی استادی برجسته ، سیاستمداری دین دار و ولایت مدار و جانبازی فداکار بود.

 

«طوبی غضنفری» یادآور شد: دکتر آذر بر عهد و پیمان با شهدا ماند و امروز همه عزادار او هستند.

 

وی همچنین فرازی از وصیت نامه مرحوم آذر را قرائت کرد.

کد خبر 1201859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha