برگزاری دو دوره آموزشی ویژه رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر 

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر(ساترا)، دو دوره‌ آموزشی با عناوین «مدیریت رسانه» و «مهارت ارزیابی محتوا» را به‌منظور ارتقاء و توانمندسازی رسانه‌های دارای مجوز از این سازمان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ساترا؛ سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌‌و تصویر فراگیر، در راستای توانمندسازی رسانه‌های دارای مجوز از این سازمان، دوره‌های آموزشی «مدیریت رسانه» و «مهارت ارزیابی محتوا» را برای فعالان رسانه‌های حوزه صوت و تصویر فراگیر برگزار می‌‌کند.

 

بنابراین گزارش، در این دوره‌ها بر موضوعاتی همچون اقدامات و تجربیات آموزشی در سطح ملی و بین‌المللی، توجه به ملاحظات بومی و هنجاری، انطباق و پیوستگی سرفصل‌های آموزشی با حوزه فعالیت فعالان حوزه صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و توجه به نیاز‌های عمومی و تخصصی مدیران و رابط‌های محتوایی رسانه‌ها تاکید شده است.

 

این دوره‌ها که بخشی از فرآیند صدور قطعی مجوز فعالیت رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر خواهد بود از تاریخ 12/ 5/ 1401 الی 20/ 7/ 1401 به صورت ترکیبی (حضوری- مجازی)  ذیل آموزش‌های آزاد دانشگاه صداوسیما برگزار خواهد شد و در پایان دوره، به دانش‌پذیرانی که موفق به کسب نمره لازم در ارزشیابی شوند، مدرک معتبر از دانشگاه صداوسیما و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به آدرس http://lms.iribu.ac.ir مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۳۴۵۲۴۳ تماس حاصل کنند.

کد خبر 1201900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha