توزیع غذای گرم بین عزاداران حسینی آوه

خلیقی از برگزاری عزاداری و توزیع ۱۳۰۰پرس غذای گرم در بین عزاداران حسینی در ایام ماه محرم در مسجد جامع آوه خبر داد.

عباس خلیقی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان حصرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد جامع آوه به همین مناسبت ضمن سیاه پوش کردن مسجد، آمادگی لازم را برای برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی دارد.


مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع آوه با اشاره به اینکه این کانون با همکاری  هیئت حضرت ابوالفضل العباس شهر روزانه بیش از ۱۳۰۰پرس غذای گرم بین عزاداران حسینی در مسجد جامع آوه تهیه و توزیع می کند، ادامه داد: برگزاری مراسم عزاداری، سخنرانی و سینه زنی از جمله برنامه های این ایام است.


وی همچنین با اشاره به اینکه برنامه های ایام محرم این کانون با مشارکت و همکاری جوانان و نوجوانان انجام می شود، ادامه داد: تبیین سیره و منش سید الشهدا(ع) در جامعه امری ضروری است و این مهم در دستور کار کانون قرار دارد.


خلیقی ایام محرم و صفر را فرصت مناسبی برای تبیین سیره و منش سید الشهدا(ع) دانست و بیان کرد: حضور و مشارکت جوانان در برنامه ها و استفاده از ظرفیت های این عزیزان در بخش های مختلف همچون مداحی و مشارکت در مدیریت هیئات و همچنين پذیرایی از عزاداران حسینی از برنامه هایی است که در این راستا در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1201922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha