سومین نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی کاشان برگزار شد

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: سومین نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان کاشان با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

سید عبدالرضا تولیت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: سومین نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان کاشان صبح امروز با حضور اعضا در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار شد.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: این نشست با دستور کار «هفته امر به معروف و نهی از منکر و راهکارهای احیای امر به معروف و نهی از منکر و استفاده هرچه بیشتر از قرآن و عترت در برنامه های عزاداری ماه محرم و صفر برگزار شد.

 

تولیت ادامه داد: در این نشست مقرر شد از ظرفیت موسسات قرآنی و اساتید قرآن و اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان در جهت همگانی نمودن فریضه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین فراگیرشدن تذکر لسانی همراه با مشاوره به مخاطبین استفاده شود.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان ادامه داد: همچنین در این نشست مقرر شد فریضه امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ تذکر لسانی در جلسات خانگی و موسسات قرآنی به ویژه در ماه محرم از طریق اساتید و مربیان قرآنی و اعضای هیئت اندیشه ورز پیگیری و اقدام شود.

 

تولیت بیان داشت: تولید محتوای سخنرانی با محوریت آیات قرآن و امام حسین علیه السلام جهت استفاده مبلغات و سخنرانان در محرم، اهتمام بیشتر به تبلیغ و اطلاع رسانی فعالیت های قرآنی و کارگاه ها و مسابقات قرآنی و تبلیغات محیطی در سطح شهر، توجه ویژه به موسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی و قرآن آموزان به عنوان سرمایه های قرآنی از دیگر مصوبات این نشست بود.

 

این فعال قرآنی تصریح کرد: همچنین در این نشست مقرر شد از ستاد احیاء امر به معروف و نهی درخواست شود به باشگاه های ورزشی؛ پارک بانوان و منع ورود پاکبان یا باغبان مرد در محوطه پارک و عدم استفاده از دوچرخه و موتورسواری بانوان و جلوگیری از ورود باند و دوربین در پارک بانوان و... تذکر داده شود.

 

سید عبدالرضا تولیت افزود: نشست چهارم هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۳ شهریورماه برگزار خواهد شد.
 

هیئت اندیشه ورز قرآنی شهرستان کاشان تیرماه سال جاری بر اساس ابلاغیه سازمان دارالقرآن الکریم کشور راه اندازی شد. با تشکیل این هیئت، انتظار می رود ایده‌ها، نظرات، برنامه‌ها و حرکت‌های نو در فضای قرآنی شهرستان کاشان به ویژه در حوزه بانوان قرآنی شکل گیرد.

کد خبر 1201939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha