مراسم دعای ندبه در بندر آستارا برگزار می‌شود

داداش‌زاده‌اصل از برگزاری دعای ندبه در بندر آستارا با پخش مستقیم از شبکه یک و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

«محمد داداش‌زاده‌اصل» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: مراسم پرفیض دعای ندبه صبح روز (جمعه، ۴ شهریور) با حضور گسترده مردم خداجوی بندر آستارا برگزار می‌شود.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام بندر آستارا افزود: ساعت و مکان دقیق برگزاری مراسم دعای پرفیض ندبه در آستارا از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم خداجو و همیشه در صحنه آستارا رسانده می‌شود.

 

وی تصریح‌کرد: هدف اصلی از برگزاری اینگونه مراسم، دعا برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان(عج) است.

 

داداش‌زاده‌اصل با دعوت از مردم خداجو و ولایتمدار بندر آستارا برای شرکت در دعای پرفیض ندبه، گفت: قطعا مردم شهرستان شهیدپرور بندر آستارا همانند سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی حضوری چشمگیر در این برنامه خواهند داشت.

 

وی ادامه داد: تمهیدات لازم جهت اجرای باشکوه دعای پرفیض ندبه اندیشیده شده و این مراسم به عنوان یکی از باشکوه‌ترین برنامه‌های دینی و اعتقادی در این منطقه به یادگار می‌ماند.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام بندر آستارا با بیان‌اینکه در این مراسم پرفیض یک سخنران برجسته کشوری سخنرانی می‌کند و یک مداح مطرح نیز حال و هوای معنوی خاصی را به این مراسم می‌بخشد، خاطرنشان‌کرد: پخش مستقیم این مراسم از شبکه یک و معارف صدا و سیما انجام می‌شود و برنامه‌ریزی لازم برای پخش مستقیم این مراسم انجام شده است.

کد خبر 1201951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha