پویش «نذر حسینی» به همت فعالان کانون‌های مساجد اجرا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: پویش «نذر حسینی» به همت فعالان کانون های مساجد همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اجرا می شود.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پویش «نذر حسینی» به همت فعالان کانون های مساجد همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: نذر تلاوت سوره مبارکه فجر، نذر قرائت زیارت عاشورا، نذر کمک و همدلی و نذر احسان و اطعام از جمله محورهای این پویش است.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: علاقمندان برای مشارکت در این پویش فعالیت‌ها و نذر فرهنگی و اجتماعی خود را در قالب عکس، فیلم و کلیپ ارسال کنند.

 

آمون ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان های ایتا و واتساپ به شماره 09337464029 تا 20 محرم ارسال کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: این طرح به همت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، دبیرخانه جلسات قرآنی خانگی، قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (س)، موسسه جامعه قرآنی عصر اردبیل و موسسه جامعه النور برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: از 14 اثر برگزیده این پویش تقدیر خواهد شد.

 

کد خبر 1201966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha