رشد ۲۲۴ درصدی محصولات پتروشیمی شیراز در سال تولید دانش بنیان

بهمئی گفت: در سه ماهه نخست امسال، سودآوری محصولات پتروشیمی شیراز به سه هزار و ۱۵۴ میلیارد تومان رسیده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۲۲۴ درصدی داشته است که در سال تولید دانش بنیان موفقیت مطلوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بهمئی»، امروز (سه شنبه 11 مرداد) با گرامیداشت سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در جمع خبرنگاران گفت: در سه ماهه نخست امسال، علیرغم افزایش هزینه های تولید و موانع  پیش رو، سودآوری محصولات پتروشیمی شیراز به سه هزار و ۱۵۴ میلیارد تومان رسیده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۲۲۴ درصدی داشته است و این در حالی است که سود ناخالص تولید محصولات پتروشیمی در سه ماهه اول سال گذشته  مبلغ ۹۷۳ میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل پتروشیمی شیراز افزود: این موفقیت حاکی از تولید مستمر و توسعه بازار محصولات پتروشیمی شیراز در سال تولید دانش بنیان است.

وی اضافه کرد: طبق صورت های مالی دوره سه ماهه اول سال ۱۴۰۱  مبلغ سود هر سهم از تولیدات پتروشیمی شیراز در دوره مذکور چهار هزار و ۶۳۷ ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش ۲۶۴ درصدی داشته است. 

بهمئی اعلام کرد: حفظ تولید مستمر و فروش حداکثری محصولات، تثبیت جایگاه خود در بازارهای قبلی و توسعه بازارهای جدید در راستای صرفه و صلاح سهامداران از اهداف مدیران این مجموعه بزرگ پتروشیمی در کشور است.

وی تاکید کرد: شرکت پتروشیمی شیراز با تکیه بر منابع انسانی ارزشمند خود و با تلاش بی وقفه و دلسوزانه به تولید محصولات باکیفیت می پردازد و عمده ترین محصولات پتروشیمی شیراز شامل اوره، آمونیاک، اسید نیتریک، نیترات آمونیوم و متانول است.

خاطر نشان می شود، پتروشیمی شیراز به عنوان قدیمی ترین پتروشیمی کشور در سال ١٣٣٨ و در نزدیکی شهر مرودشت تاسیس شد.

کد خبر 1202015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha