اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل چهار مجتمع فرهنگي و هنری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار ملی در سفر رئیس جمهوری به این استان برای تکمیل چهار مجتمع فرهنگی و هنری خراسان شمالی اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «تقی صادقی» امروز سه شنبه اعلام کرد: ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری بجنورد (دوبرار) به ترتیب مبلغ ۶۰ میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور، ۳۰ میلیارد تومان توسط استان و مبلغ ۳۰ میلیارد تومان هم از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت تا خرداد 1401 مصوب شده است. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: برای مجتمع فرهنگی و هنری دوبرار بجنورد با ۱۲ هزار و ۹۵۰ مترمربع  ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار موافقت شده که امیدواریم با تحقق این مهم بتوانیم ساخت این پروژه را آغاز کنیم.

 

صادقی اظهارداشت: همچنین ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز مجتمع های فرهنگی و هنری شهرستان های گرمه، جاجرم و فاروج هر کدام به تفکیک با هزار و ۵۰ متر مربع زیربنا و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تا خرداد سال ۱۴۰۱ اختصاص یافت.

 

رئیس جمهوری در بیست ششمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح روز پنج شنبه دوم تیرماه به همراه تعدادی از اعضای هیئت دولت وارد استان خراسان شمالی شد.

 

کد خبر 1202018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha