برگزاری مسابقه عکاسی «محرم در قاب تصویر» در جهرم

حجت الاسلام اکبری از برگزاری مسابقه عکاسی «محرم در قاب تصویر» به همت امور فرهنگی دفتر امام جمعه جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «محمد اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به مناسبت ماه محرم، مسابقه عکاسی «محرم در قاب تصویر» به همت امور فرهنگی دفتر امام جمعه جهرم فراخوان داده شده است.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم افزود: این مسابقه عکاسی در 2 بخش حرفه ای و تلفن همراه فراخوان داده شده و در چهار محور برگزار می شود.

 

وی به محورهای مسابقه عکاسی «محرم در قاب تصویر» اشاره کرد و اظهار داشت: شور حسینی در کودکان و نوجوانان، حجاب و عفاف در مراسم عزای حسینی، محرم و نماز ظهر عاشورا و آیین های سنتی عزاداری از محورهای این مسابقه عکاسی است.

 

حجت الاسلام اکبری به جزییات این مسابقه اشاره و خاطرنشان کرد: امکان ارسال پنج اثر برای هر فرد شرکت کننده برای شرکت در این مسابقه عکاسی مهیا است.

 

وی به نحوه ارسال آثار به این مسابقه عکاسی اشاره کرد و گفت: آثار باید به صورت فایل در پیام رسان واتس آپ به شماره 09173919167 ارسال شود.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم  هدف از برگزاری این مسابقه را گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جامعه، شناخت بهتر قیام عاشورا و تحکیم پیوند بین دین، هنر و رسانه با معرفی و به تصویر کشیدن صحنه های عزاداری عنوان کرد.

 

حجت الاسلام اکبری در پایان اظهار کرد: به پنج اثر برتر این مسابقه عکاسی در پایان جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

کد خبر 1202026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha