اجرای پویش «نذر حسینی» به همت فعالان کانون‌های مساجد در کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور،گفت: پویش نذر حسینی به همت فعالان کانون های مساجد همزمان با ایام عزاداری امام حسین(ع) در کرمانشاه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ضمن تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و ساالار شهید ابا عبدالله حسین(ع) ،گفت: برنامه های ویژه دهه محرم کانون های فرهنگی هنری با هدف تبیین و تعمیق فلسفه عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش برگزار می شود.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه ،افزود :دشمن به دنبال تضعیف عاشورا و عزای حسینی و ارزش های ماست و نباید با نادیده گرفتن ارزش های اسلام وانقلاب آب به آسیاب دشمن بریزیم بلکه باید با قوت پای کار عزای امام حسین(ع) باشیم و ضمن حفظ سلامت خود و عزاداران، در بزرگداشت ایام تلاش کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه شور و اشتياق نوجوانان و جوانان کانون های مساجد براي برپايي مجالس روضه و ايستگاه هاي صلواتي و اطعام و توزيع نذري ستودني است ،خاطر نشان کرد: محتواي مجالس روضه، تعظيم و تكريم اباعبدالله الحسين(ع) نيازمند بازنگري و تقويت است تا موجب بالندگي و عزت روزافزون مكتب عاشورا شود.

 

حجت الاسلام کلات پور با اشاره به برگزاری پویش «نذر حسینی» در کرمانشاه ، اظهار کرد: این پویش به همت فعالان کانون‌های مساجد و با محور نذر تلاوت سوره فجر، نذر قرائت زیارت عاشورا، نذر کمک و همدلی و نذر احسان و اطعام برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه، تصریح کرد: افراد علاقه‌مند جهت مشارکت در این پویش فعالیت‌ها و نذر فرهنگی و اجتماعی خود در قالب عکس، فیلم و کلیپ از طریق پیام رسان‌های ایتا و واتساپ به شماره ۰۹۳۳۷۴۶۴۰۲۹ ارسال  و در پایان از ۱۴ اثر برگزیده این پویش تقدیر خواهد شد.

 

وی ،با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به پویش نذر حسینی ۲۰ محرم اعلام شده است،گفت: طرح سراسری پویش «نذر حسینی» توسط معاونت قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، دبیرخانه حلسات قرآنی خانگی، قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت فاطمه(س)، مؤسسه جامعه قرآنی عصر اردبیل و مؤسسه جامعه النور برگزار می‌شود.

کد خبر 1202048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha