قرار گرفتن پلیس راهور جهرم در میان ۱۰ شهر برتر کشور

حق پرست از قرار گرفتن پلیس راهور جهرم در میان ۱۰ شهر برتر کشور خبر داد و به ضرورت جایگاه این نهاد در جهت بهبود وضعیت ترافیکی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «روح الله حق پرست»، امروز (سه شنبه ۱۱ مرداد) در بازدید امام جمعه جهرم از پلیس راهور شهرستان گفت: قرار گرفتن پلیس راهور جهرم در میان ۱۰ شهر برتر کشور از میان هزار و ۱۱۴ شهر نتیجه تلاش‌های شبانه روزی ماموران راهور بوده که به رغم کمبود نیرو و تجهیزات به دست آمده است.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان جهرم افزود: با ارتقا جایگاه پلیس راهور شهرستان شاهد مشکلات کمتری خواهیم بود و همچنین با افزایش نصب دوربین های پایش ترافیکی مردم از ترافیک ایمن تری برخوردار می شوند.

 

وی با اعلام این که از هر هفت تصادف فوتی،۶ مورد متعلق به موتورسیکلت سواران است استفاده از کلاه ایمنی و همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را برای این دسته از راکبان وسائط نقلیه،حیاتی دانست.

 

حق پرست همچنین از پایش محسوس و نامحسوس شبانه خودروهایی که اقدام به قانون گریزی و مزاحمت ترافیکی می کنند خبر داد و بیان کرد با هماهنگی دادستانی تا کنون ۴۰ خودرو توقيف و به مراجع قضایی معرفی شده اند.


 

«خسرو رزمجویی» فرمانده انتظامی جهرم نیز در این بازدید تقویت نیروی انسانی و استفاده از تجهیزات به روز را از عوامل ارتقا و در جهت رضایت مندی مردم دانست و اظهار داشت که نیروی انتظامی آماده ثبت نام از متقاضیان استخدام در این نیرو با شرایط  ویژه است.

 

حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» امام جمعه جهرم نیز در این دیدار ضمن تشکر از زحمات و تلاش های پلیس راهور، به رغم کمبود نیروی انسانی و تجهیزات، با توجه به شرایط جمعیتی و جغرافیایی شهر،خواستار پیگیری ارتقا جایگاه پلیس راهور این شهرستان در جهت بهبود وضعیت ترافیکی شد‌.

 

کد خبر 1202081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha