دستاوردهای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کرمان تشریح شد

فرمانده انتظامی استان کرمان دستاوردهای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کرمان را تشریح کرد و گفت: این طرح در سطح کلانتری ها و پاسگاه های تابعه اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، سه شنبه(۱۱ مرداد) در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات طرح ارتقا امنیت اجتماعی شهرستان کرمان؛ اجرای این طرح را منجر به درستاوردهای خوبی دانست و از کشف ۱۲۰ فقره سرقت و دستگیری ۴۵۰ نفر در جریان اجرای این طرح خبر داد.

 

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: همچنین باندی دستگیر شد که از ماه مبارک رمضان شبانه وارد منزل فراد سالخورده شده و با تعقیب و مراقبتی که خانم عضو باند انجام می داد، نیمه های شب وارد شده و با تهدید چاقو و سلاح تقلبی، طلاجات را به سرقت می بردند.

 

 


 

وی با اشاره به دستگیری سارقین سیم های برق و کنتورهای آب؛ افزود: سارقی دستگیر شده که بیش از 100 مورد سرقت داخل خودرو داشته و در کسری از ثانیه درب خوردو را باز می کرد لذا به همشهریان توصیه می کنیم بیشتر مراقبت کرده و خودروها را مجهز به سیستم های بازدارنده کرده و اجازه دسترسی به سارقان ندهند و اموال قیمتی هم داخل خودرو نگذارند.

 

 

 

سردار ناظری با بیان اینکه این طرح به مدت چهار روز در سطح کلانتری ها و پاسگاه های تابعه کرمان اجرا و مقادیر زیادی اموال مسروقه، مشروبات الکلی، سلاح و مهمات،  موتورسیکلت مسروقه و ... کشف شده است؛ گفت:  یک کارگاه در حاشیه شهر کرمان دائر شده و سموم تقلبی درختان پسته را تولید می کردند.

 

 

 

وی ادامه داد: کارگاه، این سموم تقلبی در شهرهای شمالی و جاهایی که کشت پسته داشتند توزیع می کردند و هر گالن 20 لیتری را قریب به  ۵ میلیون تومان به کشاورزان می فروختند که علاوه بر غیراستاندارد بودن ضرر و زیانی برای محصولات  کشاورزان داشت.

 

 


 

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در این رابطه چهار نفر دستگیر و تمام مقادیر سمومی که تولید کردند توقیف شده است.

 

 

 

در بازدید از این نمایشگاه، دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان، فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و... حضور داشتند.

 

 

در حاشیه برقراری این نمایشگاه؛ از خانواده آخرین شهید امنیت استان؛ سردار علی برزگرپور تجلیل شد.

کد خبر 1202085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha