۵۴۷ میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی پرداخت شده است

خوش قامت در خصوص تسهیلات پرداخت شده به تفکیک بخش‌های اقتصادی گفت: از ابتدای سال تا کنون در بخش کشاورزی به ۲۳۶ متقاضی مبلغ ۵۴۷ میلیارد و ۷۶ میلیون و ۹ هزار ریال تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «امین خوش قامت» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون مبلغ ۲ هزار و ۱۶۵ میلیارد و ۵۸۳ میلیون و ۲۷ هزار ریال تسهیلات به هزار و ۳۱۳ متقاضی پرداخت شده است، افزود: ۹۶.۳۸ درصد از این پرداختی‌های کارآفرینی امید خراسان رضوی به میزان ۸۰۰ میلیارد ریال مربوط به ۵۶۴ متقاضی در حوزه تولید و اشتغال بوده است، اعتبارات امسال صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی برای پرداخت تسهیلات، سه هزار و ۳۸۱ میلیارد ریال است.

 

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی در خصوص تسهیلات پرداخت شده به تفکیک بخش‌های اقتصادی گفت: از ابتدای سال تا کنون در بخش کشاورزی به ۲۳۶ متقاضی مبلغ ۵۴۷ میلیارد و ۷۶ میلیون و ۹ هزار ریال تسهیلات پرداخت شده است.

 

خوش قامت افزود: همچنین در این بازه زمانی میزان تسهیلات پرداخت شده در بخش خدمات مبلغ ۷۰۰ میلیارد و ۷۱ میلیون و ۱۸ هزار ریال به ۴۳۹ متقاضی بوده است همچنین طی این مدت در بخش صنعت به ۴۵۳ متقاضی مبلغ ۸۶۴ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

 

وی گفت: میزان تسهیلات پرداخت شده در بخش وام ضروری مبلغ ۵۳ میلیارد و ۸۱۷ میلیون ریال به ۱۸۵ متقاضی بوده است همچنین از ابتدای سال تا کنون به هزار و ۱۲۸ متقاضی به مبلغ ۲ هزار و ۱۱۱ میلیارد و ۷۶۶ میلیون و ۲۷ هزار ریال تسهیلات اشتغال پرداخت شده است که از این طریق برای هزار و ۴۶۶ نفر تعهد اشتغال ایجاد شده است.

 

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی با بیان این که طرح پرداخت تسهیلات اشتغال از منابع تبصره ۱۸ بودجه سال ۱۴۰۰، در راستای حمایت از طرح‌های حوزه تولید و اشتغال پرداخت می‌شود، ادامه داد: داشتن طرح کسب و کار و مدرک مهارتی یا تحصیلی مرتبط از شرایط دریافت وام از صندوق کارآفرینی امید است.

 

 

کد خبر 1202099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha