دو فوتی و شناسایی ۱۰۴مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته

جمالیان از دو فوتی و شناسایی ۱۰۴ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی خبر داد و گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی امری ضروری است.

سید «محمد جمالیان» با اشاره به اینکه  بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۱۰۴مورد جدید در ۲۴ گذشته در استان مرکزی شناسایی شده اند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون  به ۱۲۷۰۹۴ نفر رسیده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک افزود: در این مدت ۲۷ مورد جدید بستری از مبتلایان به کرونا در بیمارستانهای استان مرکزی گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه ۷۷ مورد از بیماران جدیدی که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند، ادامه داد: این افراد تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه می شوند.

 

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است، اظهار کرد: با این حساب تعداد فوتی های این بیماری در استان به ۳ هزار و ۲۱۸ نفر می‌ رسد.

کد خبر 1202173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha