بهره‌برداری از ۴ پروژه در حوزه آب و فاضلاب مسکن مهر اندیمشک

مرادی گفت: چهار پروژه در حوزه آب و فاضلاب در مسکن مهر شهر اندیمشک به بهره‌برداری می‌رسد تا مشکل آب و فاضلاب این منطقه به میزان قابل توجهی رفع و موجب رضایت شهروندان از خدمات آبفا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فرامرز مرادی» عصر امروز (سه شنبه ۱۱ مرداد) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه چهار پروژه در حوزه آب و فاضلاب در مسکن مهر شهر اندیمشک به بهره‌برداری می‌رسد اظهار کرد: احیای یک حلقه چاه با روش ایرشوک به منظور تقویت فشار آب این منطقه، بهره‌برداری از خط انتقال فاضلاب، آغاز واگذاری ۹۰۰ انشعاب فاضلاب و همچنین آماده‌سازی و برنامه‌ریزی برای حفر یک حلقه چاه جدید آب، از جمله خدمات شاخص ارائه شده به اهالی منطقه مسکن مهر شهر اندیمشک در طول ماه‌های اخیر است.

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک افزود: طرح‌های اخیر در کمترین زمان ممکن و با بسیج تمام امکانات طراحی و به اجرا رسیده‌اند و با بهره برداری از آنها، مشکل آب و فاضلاب مسکن مهر شهر اندیمشک به میزان قابل توجهی رفع و موجب رضایت شهروندان از خدمات آبفا می‌شود.

 

وی از پیگیری‌های فرماندار اندیمشک، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان جهت بهره‌برداری از این طرح‌ها قدردانی کرد.

 

کد خبر 1202215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha