برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در آستارا

حجت‌الاسلام رضازاده از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور و پنج قاره جهان در بندر آستارا خبر داد.

حجت‌الاسلام«حسینعلی رضازاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: همزمان با سراسر کشور و پنج قاره جهان، همایش شیرخوارگان حسینی با حضور پرشور مادران و شیرخوارانشان در شهرستان آستارا برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه این همایش روز (جمعه، ۱۴ مرداد) از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز می‌شود، افزود: در همایش شیرخوارگان حسینی آستارا، مهرداد گلکار و خلیل خوبکار به مداحی در سوگ شهادت کوچک‌ترین سرباز شهید کربلا حضرت علی اصغر (ع) می‌پردازند و حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی امام جمعه بندر آستارا سخنران این همایش است.

 

وی تصریح‌کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی بزرگ نماز جمعه بندر آستارا برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رضازاده از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بخش لوندویل بندر آستارا خبر داد و گفت: این همایش در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار و سخنران حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا و اسماعیل حسین‌پناه و معرفت پیدا مداحان این همایش هستند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا ادامه داد: در تعدادی از مساجد روستایی بخش مرکزی و لوندویل نیز همایش شیرخوارگان حسینی برگزار می‌شود که اطلاع‌رسانی آن توسط هیئت امنای مساجد صورت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه در همایش شیرخوارگان مادران با ملبس کردن فرزندان و کودکان خود به لباس سبز و سفید، پیشانی‌بندهای رنگارنگ و با تکان دادن آنها، به یاد شهید شش‌ماهه کربلا زمزمه لالایی سر می‌دهند، گفت: بستر سازی برای رشد کمی و کیفی پرورش عواطف حسینی، ایجاد وحدت فکر و انگیزه فعال کردن گرایش‌های بالقوه تفکر سید و سالار شهیدان از اهداف برگزاری این همایش است.

 

حجت‌الاسلام رضازاده خاطرنشان‌کرد: در برگزاری همایش‌های شیرخوارگان حسینی؛ واحد خواهران ستاد نماز جمعه، هیئت رزمندگان اسلام، واحد خواهران هیئت رزمندگان اسلام، اداره تبلیغات اسلامی و هیئت امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی مشارکت دارند.

کد خبر 1202252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha