برگزاری مراسم زیارت عاشورا  دهه اول محرم در کانون شهید مفتح ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: همزمان با دهه اول محرم همه روزه برنامه قرائت زیارت عاشورا توسط اعضای کانون شهید مفتح برگزار می شود.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام ماه محرم و شهادت حضرت ابا عبد الله حسین(ع) و یاران وفادارشان برنامه های مختلفی توسط کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر در حال برگزاری است.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح کهکدان ملایر  از برگزاری برنامه عزاداری  سالار شهیدان به مدت 12 شب در کانون مسجد جامع این روستا خبر داد و گفت: این مراسم همراه با سخنرانی، قرائت قرآن و عزاداری همراه است.

 

 وی  پخش نذورات، همایش شیر خوارگان،  رهروان زینی براتی خواهران،  ختم قرآن و برگزاری محفل قرآنی را از دیگر برنامه ای ابن ایام  توسط کانون دانست و گفت: همچنین برگزاری مراسم شام غریبان و شهادت امام سجاد (ع)را نیز در کانون مسجد جامع داریم.

 

 وی برگزاری همه روزه مراسم  روضه خوانی و زیارت عاشورا  ، سخنرانی در خصوص امر به معروف ونهی از منکر و.. را نیز از دیگر برنامه های این کانون در دهه امر محرم دانست.

 

حجت الاسلام داوری  در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های اوقات فراغت این کانون گفت:  این کلاس ها نیز در حال برگزاری است و  و کلاسهای روخوانی و روان خوانی قرآن همه روزه تشکیل می شود.

 

 وی اضافه کرد سایر کلاسهای هنری نیز در ان کانون تا پایان  تابستان ادامه دارد و در پایان کلاسها نیز اردوهای تفریحی ، تجلیل از شرکت کنندگان در کلاسهای تابستانی و سایر برنامه های فرهنگی را در ابن کانون برای اعضای کانون خواهیم داشت.

 

 

کد خبر 1202269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha