برگزاری دوره های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن ایام ماه محرم در کانون مصباح  ملایر

امیری گفت: دوره های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن در ایام ماه محرم در کانون مصباح ملایربرگزار می شود.

 «زهرا امیری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام ماه محرم  برنامه های عزاداری و روضه خوانی  از روز اول ماه محرم در کانون مصباح روستای پیروز ملایر در حال برگزاری است.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری مصباح روستای پپروز ملایر  با بیان اینکه در این  راستا این برنامه با حضور اعضای کانون برگزار می شود افزود: در حال حاضر نیز برنامه های دیگری نیز در دهه اول محرم در کانون برگزار می شود.

 

 وی پخش نذورات توسط بانوان کانون  ، ختم زیارت عاشورا و هدیه آن به امام حسین(ع) را نیز از دیگر برنامه های ابن کانون در این ایام دانست.

 امیری همچنین دور پنجم حزب خوانی ، ختم  کامل قرآن و همچنین صلوات هدیه به امام حسین(ع) و شهدای کربلا را نیز از دیگر برنامه های این کانون برشمرد.

  امیری همچنین  قرائت همه روزه زیارت عاشورا از اول تا پایان ماه محرم ، قرائت زیارت ناحیه مقدسه و جامعه کبیره و.. را تا پایان ماه محرم از بر نامه های دیگر کانون مصباح ملایر در ماه محرم برشمرد.

 وی اضافه کرد: آموزش روخوانی و روانخوانی را نیز در این کانون تا پایان ماه محرم برای علاقمندان حضور دراین دوره ها  را داریم.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری مصباح روستای پپروز ملایر  یادآور شد: همچنین در دهه اول ماه محرم نیز  این کانون در برگزاری برنامه های  عزاداری با سایر هیاتها ومساجد همکاری لازم را دارد.

 

کد خبر 1202273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha