برگزاری مسابقه نقاشی واقعه عاشورا در کانون نبی اکرم(ص) ملایر

بابایی توسکی گفت: همزمان با هفتم محرم مسابقه نقاشی واقعه عاشورا ویژه کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۲ سال در کانون نبی اکرم(ص) ملایر برگزار می شود.

«میترا بابایی توسکی» در  گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون نبی اکرم مسجد نبی اکرم بلوار 15 خرداد ملایر از دهه 70 تاسیس شده و یکی از کانون های پر کار و فعال در حوزه های مختلف در  شهرستان ملایر است..

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) ملایر با بیان اینکه این کانون بیش از 200 عضو  خانم و چند عضو آقا دارد افزود: این کانون در حوزه های مختلف فعال است..

 

وی با اشاره  به فعالیتهای کانون بانوان نبی اکرم (ص) ملایر در اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی تصریح کرد: در  مناسبت های مختلف این کانون برنامه های خود را با حضور اعضای کانون و سایر بانوان برگزار می کند.

 

وی به برنامه های ماه محرم در این کانون اشاره کرد و افزود: در دهه اول محرم برنامه عزاداری و مداحی درر سوگ حضرت ابا عبد الله حسین(ع) و یاران وفادارشان در این کانون در حال برگزاری است.

 بابایی توسکی  از برگزاری چله نشینی زیارت عاشورا  هر روز به نیابت ت یک نفر از اعضای کانون  در این کانون در ایام ماه محرم و صفر خبر داد و تصریح کرد:  نشست واقعه عاشورا از دیگر برنامه های این کانون در این ایام است.

 وی از  برگزاری مسابقه نقاشی  واقعه عاشورا در این کانون خبر داد و افزود: این مسابقه در 14 مرداد ماه بین کودکان و نوجوانان  6 تا 12 سال   برگزار خواهد شد که به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

بابایی توسکی ، برگزاری مراسم روضه خوانی ، پخش و توزیع نذورات و.. را نیز از دیگر برنامه های این کانون در ایام ماه محرم برشمرد.

وی ضمن تقدیر از همکاری آقای مولایی  مسئول هیات امنای مسجد نبی اکرم  در برگزاری بهتر برنامه های این کانون گفت: با همکاری  هیات امنای مسجد   برنامه های ما به خوبی در کانون در حال انجام است.

کد خبر 1202279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha