رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ مقاومت همچنان در حالت آماده‌باش قرار دارد

خبرنگار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به سبب ترس از احتمال پاسخگویی جهاد اسلامی به حوادث شب گذشته در جنین، اوضاع امنیتی همچنان متشنج است و نیروهای ارتش در آماده‌باش کامل قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین» ، "امیر بوخبوط" خبرنگار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به سبب ترس از احتمال پاسخگویی جهاد اسلامی به حوادث شب گذشته در جنین، اوضاع امنیتی همچنان متشنج است و نیروهای ارتش در آماده‌باش کامل قرار دارند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بوخبوط تصریح کرد مصر و برخی طرف‌های دیگر همچنان در حال اعمال فشار بر جهاد اسلامی جهت ممانعت از تشدید تنش و درگیری و آرام‌سازی اوضاع امنیتی هستند.
در همین راستا، "هلیل بیتون روزین" خبرنگار شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم تاکید کرد که جهاد اسلامی پس از وجود شایعاتی پیرامون وضعیت سلامت شیخ بسام السعدی رهبر اسیر شده این جنبش، طی پیامی به مصر اعلام کرد که خود را برای دور جدیدی از درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی آماده می‌کند.
این خبرنگار اسرائیلی تاکید کرد که مصری‌ها از جهاد اسلامی خواستند منتظر بماند تا وضعیت سلامت شیخ السعدی مشخص شود که در پی آن رژیم صهیونیستی تصویری از وی در اتاق بازجویی منتشر کرد که نشان می‌داد وضعیت او مطلوب است.
وی تصریح کرد که در پی این تحولات، احتمال تشدید تنش و حملات جهاد اسلامی از سمت غزه تا حدودی کمتر شده است.
 
 
کد خبر 1202296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha