چهار اثر مکتوب از اشعار و داستان های گردآوری شده حوزه هنری در دسترس مردم قرار می گیرد

چهار اثر مکتوب تازه منتشر شده حوزه هنری استان زنجان از مجموعه اشعار و داستان‌های گردآوری شده شاعران و نویسندگان جوان زنجانی از طریق کتابفروشی‌های سطح شهر در دسترس عموم علاقمندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، چهار اثر مکتوب تازه منتشر شده حوزه هنری استان زنجان از مجموعه اشعار و داستان‌های گردآوری شده شاعران و نویسندگان جوان زنجانی از طریق کتابفروشی‌های سطح شهر در دسترس عموم علاقمندان قرار می‌گیرد.

 

کتاب‌های «سطرهای سجده‌دار» و «سحر آیه‌لری» از مجموعه اشعار شاعران جوان استان است که توسط امیر رسولی شاعر آئینی استان گردآوری شده است و کتاب «باران گفته است» مجموعه اشعار آئینی امیر رسولی دو اثر مکتوب در زمینه شعر است و کتاب «طوبا» مجموعه آثار بانوان داستان‌نویس زنجانی است که توسط مریم بیات‌تبار از داستان‌نویسان مطرح استان گردآوری شده است، این چهار اثر مکتوب از آثار منتشر شده در سال 1401 می‌باشد که با حمایت حوزه هنری استان زنجان چاپ و منتشر شده است.

 

حوزه هنری استان زنجان با هدف حمایت از هنرمندان جوان و فعال استان در تلاش بوده است تا در عرصه فرهنگ و هنر ضمن شناسایی استعدادهای درخشان هنری و جوان در راستای معرفی و چاپ و انتشار آثار هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای استان در سطح کشور و استان نسبت به حمایت از هنرمندان اقدام نماید.

 

گفتنی است، علاقمندان به حوزه آثار مکتوب ادبی برای دسترسی به کتاب‌های مجموعه اشعار «سطرهای سجده‌دار»، «سحر آیه‌لری»، «باران گفته است» و مجموعه داستان «طوبا» می‌توانند به کتابفروشی‌های سطح شهر از جمله «کتابفروشی فرهنگان» واقع در راه‌آهن، «شهر کتاب» و «موسسه فرهنگی منهاج» واقع در خیابان سعدی وسط، «کتابکده فرهنگ» واقع خیابان امام کوچه محمد رسول‌الله(ص)، «پاتوق کتاب» واقع در خیابان امام جنب امامزاده حضرت سیدابراهیم(ع) مراجعه نمایند.

کد خبر 1202316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha