لزوم رسیدگی، تجهیز و نگهداری نمازخانه‌های بین راهی توسط دستگاه‌های ذیربط

حجت‌الاسلام حجازی ضمن تاکید بر لزوم رسیدگی، تجهیز و نگهداری نمازخانه‌های بین راهی توسط دستگاه‌های ذیربط گفت: تمام دستگاه‌ها باید برای مناسب‌سازی و پاکیزگی نمازخانه‌ها که محل عبادت هستند اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام « سید ابوطالب حجازی» شامگاه سه‌شنبه (۱۱ مرداد) در گفت‌و‌گوی خبری میزان تجهیز جایگاه‌های عرضه سوخت بین راهی به نمازخانه را برشمرد و اظهار داشت: یکی از جاهای حائز اهمیت برای مردم و مسافرانی که به گیلان سفر می‌کنند نمازخانه جایگاه‌های عرضه سوخت است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان گیلان عنوان کرد: در حال حاضر اکثر جایگاه‌های عرضه سوخت استان گیلان از نمازخانه برخوردار هستند اما در برخی موارد مشاهده می‌کنیم که از این نمازخانه‌ها استفاده‌های دیگری می‌شود و کلا فضای آن نظافت لازم را ندارد.

 

حجازی با بیان اینکه گله‌مندی‌هایی در این خصوص به ستاد اقامه نماز استان گیلان وارد شده است رسیدگی، تجهیز و نگهداری نمازخانه‌های بین راهی را توسط دستگاه‌های ذیربط لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: ستاد اقامه نماز جلسه‌ای را با شرکت فرآورده‌ای نفتی استان برگزار کرد و موضوع مناسب نبودن فضای نمازخانه‌ها در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت استان مطرح و پیگیری شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه به دستور مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان نمازخانه جایگاه‌های عرضه سوخت استان باید ساماندهی شوند رسیدگی و رفع نواقص این فضاها را خواستار شد و خاطرنشان کرد: انتظار ما از تمام دستگاه‌ها و همچنین از شرکت فرآورده‌های نفتی این است که برای مناسب‌سازی و پاکیزگی نمازخانه‌ها که محل عبادت است اقدام کنند.

 

 

کد خبر 1202317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha